Aamulla väsytti herätä, vaikkaki nukuin noin 11 asti.. yöllä taas pyörin sängyssä miten sattuu ja näin muistaakseni unta hämähäkeistä :0 ja sitte yhes vaihees aamua yritin kattoo kännystä kelloa, mut se ei ollukkaa siinä mihin sen illalla jätin, joten pomppasin paniikis pystöön ku säikähin et oon sulkenu kellon ja nukkunu liian kauan. Sitte löysin kännykän mun "alta" ja kello oli onneksi vasta jotain 9-10 aika. Mä en tajua mikähän ongelma mulla nyt on tullu ton herätyskellon kanssa...

Elsan kans olin noin 6 pm. asti. Isabella tuli loppuajasta tänne leikkii, joten oli ihan kiva siinä vaan taas lueskella kirjaa sohvalla, ku ei tarvinnu osallistuu leikkeihin.. :-) Anna tuli kotiin vasta puol 10 aikaan, kun sillä oli joku kurssijuttu jossain Lontoon lähettyvillä. Simon teki keittoo ja syötii sitä sitten lounaaksi.

Tänään oon koittanu katella uutta kameraa netistä ku toi mun uus kamera on hajonnu. Näyttö menny ihan sekasin. Toivottavasti mulla on Suomessa siitä kuitti ja vakuutuspaperit tallella... Pitää nyt huomenna ku meen Manchesteriin katella kameroita, jos sais samalla hinnalla ku netistä sais, niin voisin ostaa, mut jos on liikkeissä kalliimpia, niin sitten tilaan tommosen pinkin Sonyn kameran.

Huomenna nään myös Dorkaa kaupungilla. Palautan sille sen ballerinat, jotka mulla oli lainas sen takii, ku tuli nii kauheet rakot sillon sen synttäriviikonloppuna ja omat kengät oli niin huonot, niin se onneksi lainasi noita. Jospa se tietäs jotai hyviä liikkeitä, mistä mahdollisesti halpa kamera.

Nyt pian nukkuu, jospa jaksas aamulla herätä ajois kaupunkiin :)