Ei kovin hyvä ilma tänään, tuulee kamalasti, mut on tuolla kuitenkin aika lämmintä, päälle +20.. joo sitä lenkkeilylupaustani en oo sitte jo heti eka päivästä eli tästä päivästä toteuttanu, ku totaaa toi ilma väsyttää ja ku ruoka oli vasta 7 jälkee nii en viitti enää näi myöhää lähtee.. voinki siis nostella puntteja ja tehä vatsalihaksia sen sijasta ;) and I really will.

Päivä meni hyvin, Elsa katto lähinnä tv:tä puolet päivästä ja sitte piirrettii ja vähä leikittii pari tuntia. Iltapäivällä varsin kokeilin pakata matkalaukkuani, lähinnä siinä mielessä että toivoin kaiken mahtuvan sinne hyvin ja olisin voinu sitte ostaa vielä jotai vaatteita ja jotai tuliaiskamaa, mutta karu totuus on se, ettei mun matkalaukkuun mahdu edes puolet mun kamoista! Olin puolivälissä pakkaamas mun vaatteita sinne ku matkalaukku täyttyi... hohhoijaa, täytyy lähettää noita vaatteita postissa jo suomeen menemään. Ei toivottavasti luulis kamalan kallista olevan ku ei noi vaatteet nyt nii kamalan painavia oo edes ja kun laittaa menee vaa maapostis, ei tarvi mitää lentoposteja ku niillä ole mikään kiire sinne suomeen... Ääh, olisin halunnu kyllä vielä shoppailla, ku en oo oikeastaa ees paljoo shoppaillu (?) :<. Totta kuitenki on, että mulla on tosi paljon kenkiä ja vaatteita, mutta ärsyttävintä on se, että tykkään kuitenki vaa muutamista sillee, että niitä vaa sitte lähinnä käyttää! Ja kuitenki aina pitää ostaa uusia...puoliakaan vaatteistani en kuitenkaa ees käytä koskaan :s äh, tyhmää.

Niin, huomisesta tuliki yllättäen sitte vapaapäivä! Se oli Annan "yllätys" Elsalle, että Anna tekeeki kotoa töitä n.06.30-11.30, sitä Elsa ei tosin tule tietämään ja sitte Anna yllättää Elsan hakemalla sen koulusta itte. Mä teen siis vaan siivouksen aamulla, ei muuta :) kivaa. Huomenna siis ainakin aikaa käydä pitkällä lenkillä.