Tää viikonloppu menee nyt rauhallisesti ihan vaan kotona. Tänää heräsin vasta kahden aikaan, on se kumma miten nyt nukuttaakin niin kamalasti koko ajan.. mulla taitaa olla jonkin sortin kevätväsymys. Pitäs kai käydä ostamas jotai vitamiineja tms, jos ne vaikka vähän auttas heräämään eloon :D tylsä päivä ollu, tarkotus oli käydä vähä ulkoilemas/lenkillä, mutta ulkona näytti niin kylmältä etten sitten jaksanu lähtee mihinkään.. suomalaisia tv ohjelmia oon katellu sitten täs päivän netistä ja muutenki vaan koneella istunu... huomisesta taitaa tulla ihan samanlainen :D

pelottavia uutisia näkyny iltalehden sivuilla, nimittäi taas toi Islannin tulivuori on alkanu noita tuhkia päästelee nii pahasti että jouduttu taas sulkemaan kenttiä..mutta nyt niitä oli kiinni kai vain Espanjassa ja ehkä Irlannissa tms..? mut siinä oli että suomeen niiden tuhkien oletetaan saapuvan tiistaina :S joten just päivää ennen kun Ellun pitäis tänne tulla..hitto, toivottavasti kaikki menis nyt vaan hyvin! pitää nyt vaan toivoa parasta.

ärsyttää ihan sikana ku oon purru mun hienot pitkät kynnet taas ihan lyhyiksi :'( perskules. Mitähän stressii mulla nyt muka sitte on, ku yleensä se johtuu siitä jos erehdyn taas kynsii puremaan...ärr

jooo vois alkaa kattoo tv:tä tai jotai leffaa.