Joo olin äskes vessas ovi auki ja sit huomasin et mun lattialla liikkuu joku mun sängyn vieres vessaa kohti.... ja se oli..... iso ruskea hämähäkki!! hyi hyiiii menin iha paniikkiin ja mietin et millä tapan sen, sit juoksin äkkii ja otin mun lenkkarin ja löin sitä.... hyi samperi, ällöttää, mitä jos noita on lisää täällä :o nyt oon iha harhaluulonen ku tuntuu et jokapaikas on hämähäkkejä.....

Nojoo, unohan noi hämähäkit nyt ainaki hetkeksi niin paljo ku pystyn unohtaa. Alotetaan viime yöstä, se oli nimittäi aika pelottava. Katoin illalla tv:tä tapani mukaan johonkin kahteen asti, välillä elokuvia, bb:tä ja lopuksi jotai (koitin ettiä sen ohjelman nimeä netistä mutten jaksanu ku väsyttää nii paljo) ohjelmaa, jossa kerrottiin jostai lapsista, jotka käy sirkuskoulua kiinassa(?). Ne opettajat siellä koulussa oli kamalan ilkeitä niille lapsille, tietty vaa raha mieles ja tollee, ne lapset näytti aika surullisilta ja pakotetuilta sinne. No sitte katoin sitä ehkä noi 20 minuuttia ja aloin nukkuu. Se ohjelma ja mun tän hetkine "stressi" yhdessä sai varmaan aika painajaisen, jotai näin sen ohjelman pohjalta... se liitty jotenkin niihin kiinalaisii ilkeisii ihmisiin, jotka oli kammottavan pelottavan nökösiä, sitte niitä taidettiin paeta jonku kanssa siinä unessa tms.... noh, siinä unessa kuitenki ajattelin jossakin vaiheessa, että " aaa, tämä paijainen liittyy siihen ohjelmaan minkä just katoin!" sitte koitin pitkään avata omia silmiä enkä saanu niitä auki, ku painajainen vaan jatku, mutta sitte jossai vaihees ne lopulta aukes, laitoin valot nopeesti päälle ja todistin olevani omassa turvallisessa sängyssä.... Se oli aika pelottavaa, en yleensä koskaan nää painajaisia..lapsena niitä tuli nähtyä useamminkin.. Mun aivot vaa kohta sekoo ku ajattelen ja ahdistun kaikesta, tää kotiinlähtö tilanne vaa jotenki nii mietityttää, että on jotenki stressaantunu olo koko ajan... :o toivottavasti en kuitenkaa sen takia nää enempää painajaisia. Toi hämähäkki kyllä voi nyt tällä kertaa niitä aiheuttaa tosin :S

Tää päivä on ollu iha jees. Välillä on ollu mukavaa, sitte välillä on v*tuttanu, välillä on ollu haikee fiilis ja sitte taas oonki ollu onnellinen :0 hassuu. Ärsyyntyminen johtu mm.siitä, kun jälleen kerran tiskasin tuolla astioita ja sitte ku olin pyyhkimäs pöytää ja mulla oli vähä muutama pisara roiskunu astioista vettä lattialle, nii Anna tuli alakerrasta keittöö käymää hakee jotai, nii tuumas et "hui onpas täälä märät lattiat!" mä sanoin vaa et nojoo vähä vahingos roisku mut mä kohta pyyhin ne, sit se vaan sano että " ompas tosiaan kyllä märkää täällä, mä pyyhin, ku ei tätä märällä luutulla voi ees pyyhkii"..siis iha lempeellä äänellä se ton sano ja sillee, mut mun raivokäyrä kyllä nous huippulukemiin tos vaihees.. sitte se vielä sano että " ei tää sillä, mut ku kävelee ilman sukkia likasilla jaloilla nii menee lattiat iha mustaks"..joo olis tehny mieli sanoo, että ihan ku nää ei muuten olis paskaa täynnä... Nojoo, pienestä tänää kyllä ärsytti, joskus näin. Mutta täällä ei kyllä tollasesta kärsi suuttuu ollenkaan, ku esim.simonille toi on jokapäivästä et Anna jostai tyhmästä sanoo jotai.. mä en kyllä kestäs! Olisin sanonu suorat sanat jo aikapäiviä sitte. Mut oikeesti Anna on kyllä mukava, joskus noita ärsyttäviä pikkulausahdukia vaa sen suusta pääsee...Illalla ku tiskasin sit taas tiskit, nii oli sen kans kiva jutella siinä samalla ja sitte taas kiitti nii mukavasti, et "kiva kun viittit taas tiskata tiia! "..

Puoli neljän aikaan lähdettii Annan ja Elsan kanssa Elsan koululle, kun siellä oli Strawberry Tea Party, oli myynnis kaikenlaisia leivonnaisia, karkkei, teetä, kahvia... kaikki siis myynnistä koulun rahastoon. Siellä oli laitettu paljo kivoja pöytii ja nurmikolle huopii missä pysty istuu ja herkutteleen. Ihmisiä oli tosi paljon, en olis oottanu yhtään, et johonki koulun tapahtumaan voi tulla nii paljo väkee.. mut niin sielä vaan oli paljon paljon perheitä ja oli ottaneet sukulaisiakin mukaan yms... siellä oli kyllä kivaa ja sitte ei ärsyttänyt yhtään mikään. Senki takia olo oli hyvä kun ennen lähtöö vähä jumppasin ja sitte oli vielä aikaa laittautuu vähän, nii en tuntenu oloa kamalan näköseksi, toisinku sillon aamulla tiskasessa unisena ja hikisenä imuroinnin jäljiltä. Sabrina ja Isabella istu meidän kans samas pöydäs, ne tuli sinne vähän myöhemmin. Sabrina sano mulle että " U look gorgeous today!!", se oli ehkä lause sitten mikä made my day :) aina kaikki positiivinen juttu saa tosi ilokseksi ja toisaalta sitte pieni negatiivinen asia laittaa pään kiehuun.... noh, tää on elämää ja kaikki tää kuuluu siihen :-)

Ilta menny nyt täs suunnitelles mitä huomenna tekis. Tarkotus olis mennä Dorkan kanssa ulos, mut sitte toisaalta mua haluttas mennä Maijun kanssa sinne sen jonku tutun synttärijuhliin, mitkä olis varmaa aika hienot ja kivat. Mua kyllä vähä ärsyttää ku ei olis mitää asua sinne, ku sinne olis tarkotus pukeutua jotenkin...Maiju on ostanu zorron puvun :-) ehkä mä ehtisin huomenna ostaa jotain jostain... sinne ei kyllä oo pakko pukeutuu, jos ei jostai syystä haluu, mut tuntus olo kyllä sit vähä hölmöltä ku muilla olis asut, joten no way. Dorkaki pisti tänää meses ärsyttää ku oltii aiemmi täs iha kivasti suunniteltu iltaa, mut sitte se meses sano et " why did u run to tell to Maiju that we are going out tomorrow?".... mä vaan että joo hei, me ollaa puhuttu tästä Maijun kans jo viime viikonlopusta asti, et aika jännää et sä oot molemmille sanonu et vietetää lauantaina iltaa yhdessä.... sitte se vaan jotai et " no olin just kertomas sille etten voi tulla sinne ja viime viikonloppuna ku sanoin sulle, et mennään ulos ens viikonloppuna, niin olin unohtanut että ne juhlat on sillon saman viikonloppuna".. Nojoo. Kaikista naurettavinta täs on se, et huomenna sit Dorkan kans sinne on tulos joku Dorkan kaveri Kath, joten mietityttää et millonkoha se on sitä sit pyytäny ulos sen kanssa lauantaina..... äh, nyt alkaa ärsyttää koko dorka nimi, joten taidan alkaa nukkuu. Toivottavasti huomenna osaan jo päättää, Maiju vai Dorka, Chesterfield vai Manchester. Maiju on helppo valinta, mut olis parempi jos Maiju liittys tohon Manchester vaihtoehtoon, koska Chesterfield on ärsyttävän "kaukana" ja varsinki ku junat la ja su ihan hölmösti ku Central asema kii, joten sinne olis tosi ärsyttävä matkustaa.

Hmm, mielenkiinnolla huomista kohti. Nightnight!