Heräsin aamulla noin. 07.30. Nukuin yön vähän huonosti, mitä tosi harvoin mulle sattuu. En tiiä, olin jotenki tosi levoton ja heräilin vähän väliä tarkistaa kelloa. Jotenki taisin alitajunnassa pelätä että en herää herätyskelloon :D Sitte ihmettelin ku heräsin joskus muistini mukaan kuuden aikaa, tai ennen kuutta, niin Simon ja Anna oli jo hereillä keittiössä! Miten ne voi herätä niin aikasin.. vein siis Elsan sitten kouluun ja kotiin tulin takas jo ennen 9, ei siis turhii viivytelty tänä aamuna. Sen jälkeenki aloinki sitte taas nukkuu ja heräsin klo. 11.00 ja lähdin nopeesti kauppaan ennen Elsan koulusta hakemista. Ostin vihreetä teetä, tollasia Cappucino-jauhepusseja ja muffinsseja... Hmm, noita muffinsseja piti riittää kolmeks päivää, ku niitä oli kolme kappaletta, mutta kuten arvata saattaa, söin ne kaikki tänään.. olenpa taas niiiiiin ylpeä itsestäni!

Mentiin Elsan kans ulos jotain vähän ennen kolmea, ja oltiin siellä sitte puol kuuteen asti. Oli tosi kiva aurinkoinen, lämmin sää, joten oli kiva istua takapihalla :) Anna tuli kotiin jo neljän aikaan, mut se sitte halus ottaa päikkärit, joten olin elsan kans siihe normaaliin aikaan asti, eli puoli kuuteen.

Kauhea että tuolla oli paljon hämähäkkejä! Toi aita tuossa meidän pihas oli ihan täynnä semmosia "isoja" mustia hämppejä.. yökh! Kai neki oli aurinkoa ottamas. Varmaa kymmeniä siellä rivissä. Huhhhh. Ja sitte huomasin, että myös meidän pihalla on niitä kauheita etanoita, joilla on iso "kilpi" selässä. Saakeli, oon nähny niitä vaan noissa puissa ja aidois varsinki sateella, mut näköjää niitä on myös tuolla meidän nurtsilla. Tästä lähin en enää kovin pyöriskele nurmikos :D Ja joo, sitte mun housuja pitkin myös käveli ylöspäin semmonen ihan punanen koppana.. se oli tosi pieni, mut kamala kuitenkin. Elsan kans sitten tapettiin se! :))

Tänään oon koittanu miettii ja katella netistä kaikkia paikkoja missä tahtosin käydä ennen tän työn loppumista. Mulla on siis enää 12 viikonloppua aikaa täällä!! Ellu tulee tänne myös pian, tosi kivaa :) senki vuoks oon koittanu miettii jotai erilaisia paikoja, missä voitas käydä.. ei meillä kauheesti aikaa ole, mutta on meillä aikaa pariin päiväreissuun :)

Nyt meikkien ja hammaspesuun ja sit tv:tä vähän aikaa. Saan nukkuu huomenna "pitkään", eli max.11 asti, ku mulla ei tarvi viedä Elsaa,  vaan hakea se sitten 11.30 :) hitto ku unohdin käydä taas ajois suihkussa, olis kyllä pitäny ku tuntuu olo niin likaselta ku miettii niitä örkkejä tuolla ulkona, nii sitte alkaa tuntuu että niitä kipittelee joka paikas. Täytyy kai herätä aamulla aiemmin sittenkin, niin ehdin sinne suihkuun... ku en enää viitti alkaa kovin suihkus rymistelee, kun muut nukkuu. Ei ne kyllä varmaan kuulis edes, kai, ku ne on tuolla ylhäällä. Tosin, täällä on nii ohuet seinät ja kaikki muutki nii semmosii, että ei tiedä mitä kuuluu ja minnekkin :D hmm..