Last day.

Kokemus on ollu mahtava kaikinpuolin ja tulee kyllä ikävä kaikkea. Tänään siis oon ollut yhtäaikaa surullinen ja onnellinen, joten aika rankka päivä ollu kyyneleitä pidätellessä... Aamulla oli Elsan koululla klo.10.30 sellane pieni juhla, jossa lapset esiinty ja laulo lauluja :) Se oli tosi kiva.. sielläki tuli vähän surullinen olo kyllä.. noh, en ollut ainoa kellä vamaa oli sellane olo, koska kyllä siellä monet äidit kyynelehti kun lapset jo niin "isoja" että vaihtaa nurserysta toiseen kouluun :-)

Lounas oli tosi hyvä salaatti tänään, Anna osaa kyllä tehdä hyvää ruokaa :) Tulee ikävä jopa kaikkia noita ruokia. Päivällä olin sitten pari tuntia Elsan kans kun Anna pakkasi ja teki muita juttuja huomista matkaa varten. Mullaki ollu monenlaisia pakkausongelmia, jouduin jättää vielä monien vaatteiden lisäksi enemmän vaatteita pois laukusta.. ja myös yhen valkosen laukun. Sitte tuli sellane ongelma, ku olin ottamas koneesee mukaa kaks tavallaa käsilaukkua, ja molemmat tosi isoja, nii päätinki sitte kumminki purkaa sen toisen ja pakotin kaikki  mahtuu tohon isoon matkalaukkuun..toivottavasti ei räjähdä ruumassa... :o laukulla painoa varmaan ainaki 25 kiloa.. saa nähdä joudunko maksaa ylipainomaksuja..o-ou. Nyt mulla on siis koneeseen enää menos kannettava ja käsilaukku, joka on iso.. sinne laitoin tuliaiset disney shopista, joten pitää koittaa varovasti sitä käsitellä..ei se tosin mahdu ees kiinni, mutta sitte turvatarkastuksen jälkeen voinki laittaa sieltä osan tavaroista muovipussiin jonka Anna anto, oikee sellaseen hienon H&M:n design pussiin ;) ääks mua jännittää. Ärsyttää myös kamalasti, koska mun matkalipussa ja matkustajatiedois lukee mun nimi "Tiiakristiina"... toivottavasti toi ei oo paha virhe.. se ei ees ollu mun virhe vaan niiden siellä Expediassa. Noh jospa mä koneesee pääsen.

Illallinen oli nam, tortilloja ja jälkkäriksi vadelmapiirakkaa&vaniljakastiketta :) fiilis ei tosin ollu mulla kovin päätähuimaavaa, ärsyttää ku meinaa itkettää mut pakko koko ajan koota ittesä ja ryhdistäytyy, kyyneleet ei saa tulla! :D en mä halua alkaa märisee kenenkään edessä....ääääh. I really I hate goodbyes! Annoin näille sitte kiitoslahjan ja kortin, ostin hotel shocolate:sta sellasia vintage buttonseja, näytti herkullisilta! Ja sitte Debenhamista löysin sellasen enkelin "thank you angel" ... se oli aika hieno kyllä ja uskon että korttikin aika sweet.... ainakin Simonin sanoin se on, kun sanoin että anteeksi se on sitten varmaan täynnä kirjoitusvirheitä :) Elsallekkin annoin päivällä lahjan, sellasen hienon puvun, jossa oli hame,siivet ja taikasauva...se oli siis joku keijun puku tms Accessoriesta. Sitte myös ostin sille Disney Shopista prinsessa ruusus mukin ja penaalin :) Se tykkäs kaikista tosi paljon.

Elsa kävi just sanoo mulle heihei ja kiitos, piti taas kyyneleitä pidätellä... tulee kyllä niiiiin ikävä kaikkia! Mutta mä tiedän me nähdään vielä koska nää tulee joka kesä suomeen käymäään , joten se ei ole niin paha kuin se että tietäs että näitä ei tuu koskaan enää tapaamaan.. :) Anna sanoi myös samalla ku kävi Elsan kanssa tässä, että " me nähdään varmaan aamulla vielä ohimennen, mutta kiitos kaikesta tosi paljon, oot ollu ihana au pair! " :).. hyvät fiilikset siis siltä pohjalta, tiedän että tein työni hyvin :) Simon otti musta pari kuvaa tossa aiemmin kun oltii kattomas ku Elsa oli kylvyssä ja se teki koko ajan itselle "joulupukinpartoja..." :D

Aamulla täytyis herätä hmm... about 6.00. Simon lupas viedä mut kentälle, eka oli tarkotus että meen bussilla, mutta sitte se sano että kyllä se voi viedä, ettei mun tarvi raahata noita kamoja edestakaisin ja pääsen suoraan oikeeseen terminaaliin.. Lähdetään siis aamulla about 7.00. Taidan olla melko unenpöpperös.. parempi vaa, nii en ehkä tajuu nii pahasti että nyt tulee lähtö!

Tän kokemuksen myötä oon mm: oppinu paremmin englantia ja uskallan puhua sitä, vaikka tietäisin että lause tulee menemään vähän väärin, tulen kuitenkin ymmärretyksi, oon oppinu tuntemaan itteni paremmin ja ehkä oon oppinu myös enemmän pitämään itestäni, tuntuu jotenki et oon nyt tän kokemuksen myötä "parempi ihminen" tms...Mä oon nii ylpeä itestäni ku tulin tänne!! nyt en tehny niin,että olisin jättänu ajatuksen vaa sen tasolle, vaan myös toteutin tän unelmani! jes, hyvä minä, mä tein sen :) oon siis tullu rohkeemmaksi ja luotan itteeni enemmän... tää on siis kaikinpuolin kasvattanu mua ihmisenä! osaan arvostaa enemmän toisia ihmisiä, kiittää ja pyytää anteeksi. Suomessa noi sanat kuulee turhan harvoin, mut nyt mä ainaki olen yks niistä suomalaisista jotka osaa noita tärkeitä sanoja käyttää, kiitos näiden kohteliaiden ihmisten täällä :)

Käääks, tällä hetkellä mun fiilis on niiiiiiin hyvä!! I love life so much!

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo